Klachtenregeling

Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over de therapeuten en medewerk(st)ers. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Ook opmerkingen, irritaties of wensen die betrekking hebben op de praktijk kunt u kenbaar maken.

Probeer het probleem eerst samen met uw therapeut op te lossen.
Uw therapeut stelt het op prijs om de gelegenheid te krijgen de oorzaak van uw onvrede of klacht met u te bespreken. Als de therapeut niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen samen met u de onvrede of klacht op te lossen.

Indien we er samen niet uit komen, kunt u een bericht sturen via het contactformulier. Wij nemen uw klacht dan in behandeling volgens onze interne klachtenregelingsprocedure.

Paramedisch Centrum Geleen - Fysiotherapie | Fitness | Personal Training - horizontaal -
Deze website is gemaakt door Scoob

Wil je meer informatie ontvangen?
Of een gratis proefles inplannen?

Vul onderstaande gegevens in en wij nemen spoedig contact met je op.

🔐 Uw persoonsgegevens worden alleen intern gebruikt om contact met u op te nemen. De gegevens worden dus niet langer bewaard dan nodig is en niet aan derden verstrekt. Zie ook onze privacy verklaring.

Waar kunnen we je mee helpen?

Vul onderstaande gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op.

🔐 Uw persoonsgegevens worden alleen intern gebruikt om contact met u op te nemen. De gegevens worden dus niet langer bewaard dan nodig is en niet aan derden verstrekt. Zie ook onze privacy verklaring.